✆ 61 868 25 32 ✆ 801 011 097 ✉ biuro@technology.poznan.pl Wyślij zapytanie

Moduły systemu Luminum

 
Sukces
Obieg dokumentów
Systemy realizujące
obieg dokumentów
w wersji elektronicznej
Elektroniczne wnioski urlopowe
Najlepszy system e-Urlopy na rynku! Jedyne profesjonalne rozwiązanie do obsługi elektronicznych absencji rozwijane od ponad 15 lat!

System Urlopowy obsługuje wszystkie rodzaje wniosków, nieobecności, absencji i zwolnień. Umożliwia planowanie urlopów, obsługuje dowolne części etatu, osoby niepełnosprawne i umożliwia eksport do zewnęrznch systemów kadorywch. Więcej ...
 
Ewidencja czasu pracy
System pozwala na kompleksowe prowadzenie pełnej ewidencji i kontroli czasu pracy i jest w pełni dostosowany do polskich realiów.

Program sam nalicza nadgodziny 50%, 100%, dopełnienia i nocki oraz automatycznie kontroluje przekroczenia czasu pracy (odpoczynki dobowe, tygodniowe, przekroczenia średnich w tygodniu, miesiącu itp. zgodnie z Kodeksem Pracy). Więcej ...
 
E-delegacje
Składanie i akceptacja Poleceń wyjazdów służbowych. Rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych. Pełne rozliczenie diet, ryczałtów i kosztów delegacji.

Automatyczna dekretacja wydatków i kosztów. Eksport do dowolnego systemu księgowego. Więcej ...
 
System ocen pracowniczych
Tworzenie różnego typu formularzy ocen i premii dla pracowników w postaci dokumentów elektronicznych. Możliwość definiowania zadań, progów, wskaźników oraz grup.

Za pomocą programu można niezależnie dla każdego pracownika określić zadania i cele do realizacji oraz premię zależną od osiągniętych wyników. Więcej ...
 
Elektroniczny obieg dokumentów
System obiegu dokumentów to rozwiązanie pozwalające na usprawnienie działania firmy, na proste i szybkie zarządzanie dokumentami i procesami. Więcej ...
 
Zarządzanie dokumentami
Umożliwia publikowanie dokumentów po uprzednim zatwierdzeniu ich przez zwierzchników.

Pozwala również na weryfikację czy każdy z pracowników, do których skierowany był dokument, zapoznał się z nim. System przechowuje wszystkie wersje poszczególnych dokumentów i umożliwia ich przeglądanie. Więcej ...
 
Intranet
Intranet to wewnętrzny system informacyjny dostępny tylko dla pracowników danej firmy. Umożliwia on szybsze i sprawniejsze jej działanie oraz natychmiastowy przepływ informacji.

Zastosowanie Intranetu ma sens nie tylko w dużych firmach i korporacjach ale również w małych przedsiębiorstwach. Więcej ...
 
Ewidencja środków trwałych
Rozwiązanie pozwala na ewidencję bazy danych sprzętu oraz środków trwałych firmy.

Umożliwia obsługę wydań / zwrotów, kodów paskowych, import faktur masowych i wspiera wiele innych przydatnych funkcjonalności. Więcej ...
 
System rezerwacji
Dzięki temu rozwiązaniu możliwe jest prowadzenie rezerwacji dowolnych zasobów używanych w firmie. Moduł może zarządzać dowolną ilością takich zasobów, które podzielone są na definiowalne kategorie. Więcej ...
 
Testy / Ankiety
System ten umożliwia budowanie od podstaw różnego rodzaju testów i ankiet dla pracowników.

Jest łatwy w obsłudze i przyjazny dla użytkownika, a opublikowanie utworzonego testu (lub ankiety) sprawia, ze staje się on dostępny natychmiast dla wszystkich upoważnionych osób. Więcej ...
 
Elektroniczny obieg faktur
System Zakupowy eliminuje papierowe dokumenty oraz ręczny proces zbierania akceptacji. Więcej ...
 
Rozliczanie Kosztów
System KRK umożliwia rozliczanie kosztów pracowniczych. Pracownicy wprowadzają do systemu wszelkie swoje wydatki z całego okresu rozliczeniowego (okresy te można dowolnie ustalać).

Na koniec danego okresu rozliczeniowego pracownicy dostarczają do księgowości faktury potwierdzające zakupy (osobiście lub pocztą) opatrzone kodami kreskowymi. Więcej ...