Rozliczanie kosztów pracowniczych oraz wydatków służbowych
”Technology”
SYSTEMY DEDYKOWANE
O FIRMIE
KLIENCI REFERENCJE
KONTAKT

Rozwiązania w chmurze

Wersja abonamentowa w postaci usługi dla dowolnej liczy użytkowników!

NOWOŚĆ - Rezerwacje

Wygodna rezerwacja zasobów używanych w Twojej firmie!

Kompleksowe rozwiązanie HR

W naszych rozwiązaniach zawarte są moduły dodatkowe: Pracownicy i Intranet.

Najlepsze e-Urlopy na rynku!

Pierwsze w Polsce profesjonalne rozwiązanie rozwijane od ponad 15 lat

Czas pracy

Kompleksowe planowanie, zarządzanie, ewidencja i kontrola czasu pracy.

15 lat na rynku IT

Od 15 lat oferujemy i prowadzimy wdrożenia naszych rozwiązań IT.


Karta Rozliczenia Kosztów

Rozliczanie kosztów


System KRK umożliwia rozliczanie kosztów pracowniczych. Pracownicy wprowadzają do systemu wszelkie swoje wydatki z całego okresu rozliczeniowego (okresy te można dowolnie ustalać).

Na koniec danego okresu rozliczeniowego pracownicy dostarczają do księgowości faktury potwierdzające zakupy (osobiście lub pocztą) opatrzone kodami kreskowymi.

Pracownicy mają łatwy dostęp do swoich dokumentów i mogą w każdej chwili sprawdzić etap, na którym się on znajduje.


JUŻ DZIŚ UMÓW SIĘ NA PREZENTACJĘ ROZWIĄZANIA

System KRK umożliwia rozliczanie dowolnego typu kosztów pracowniczych, np.:
  • eksploatacja samochodu służbowego (paliwo, myjnia, przeglądy, naprawy)
  • rozliczanie podróży służbowych (koszty spotkań, konferencji, hoteli, biletów lotniczych)
  • koszty promocyjne (upominki, spotkania dokonywane w celu promocji produktów)
  • rozliczanie diet
  • wydatki na przesyłki pocztowe / kurierskie
  • dowolne inne

System KRK można integrować z innymi systemami np. programem księgowym, SAP, itp. Wówczas zatwierdzone koszty będą automatycznie przesyłane do systemu zewnętrznego. Rozwiązanie takie eliminuje błędy i pomyłki podczas ręcznego wprowadzania danych, jednocześnie przyspieszając zdecydowanie cały proces.


pokaż w pełnym rozmiarze

1. Pasek obiegu dokumentu - informuje na jakim etapie znajduje się aktualnie dokument.

2. Informacje podstawowe rozliczenia (pola konfigurowalne).

3. Poszczególne wydatki, faktury, rachunki.

4. Historia akceptacji i zmian.

5. Możliwość wpisania komentarza lub przesłania dokumentu do dodatkowej akceptacji.



Więcej informacji o tym produkcie znajdziesz na kolejnych stronach

  >