Wyszukiwarka

Wyszukiwarka

Oferowany przez nas program do zarządzania dokumentami posiada wygodną w obsłudzę i przyjazną użytkownikowi wyszukiwarkę. Dzięki zakładce Szukaj odnalezienie dowolnego dokumentu, do którego użytkownik posiada uprawnienia, zajmuje niewiele czasu. System publikacji dokumentów stanowi doskonałe rozwiązanie dla średnich i dużych firm i przedsiębiorstw, w których funkcjonowaniu ważną rolę pełni elektroniczny obieg dokumentów.

Przejrzyste, elektroniczne archiwum dokumentów

Nasz program do zarządzania dokumentami pozwala na sprawne zarządzanie całością dokumentacji. Znalezienie potrzebnego dokumentu już nigdy nie będzie stanowiło problemu. Zgodnie ze swoimi uprawnieniami, każdy użytkownik może przeszukać bazę danych, w której zawarte są pliki oraz dokumenty, według kryteriów takich jak:

  • krótki opis,
  • słowa kluczowe,
  • status,
  • nazwa,
  • numer.

Mamy świadomośc tego, że każdy biznes jest inny. Dlatego możliwe jest także dostosowanie kryteriów wyszukiwania dla obiektów (plików oraz dokumentów) do indywidualnych potrzeb Twojej firmy. W takim wypadku definiuje się je na etapie wdrażania systemu.

 

wyszukiwarka 1

 

Rozwiązania dla biznesu na miarę XXI wieku

Dzięki nam wszystkie firmowe dokumenty są dostępne w jednym miejscu, w zasięgu kilku kliknięć myszą, a odnalezienie któregoś z nich zajmuje niewiele cennego czasu. Minimalizujemy ryzyko zagubienia się jakiegoś dokumentu, tak jak to czasami ma miejsce w przypadku papierowej dokumentacji. Wszystko to sprawia, że nasze elektroniczne archiwum dokumentów jest doskonałym rozwiązaniem, które potrafi sprostać oczekiwaniom współczesnych przedsiębiorców.

Systemy informatyczne dostosowane do potrzeb klienta

Posiadamy długoletnie doświadczenie w branży IT, które pozwala nam na spełnianie wszystkich potrzeb i oczekiwań naszych klientów. Średnie i duże przedsiębiorstwa oraz firmy produkcyjne chętnie korzystają z naszych usług, ponieważ charakteryzują się one najwyższą jakością połączoną z dobrą ceną. Nasze rozwiązania dla biznesu znacząco ułatwiają pracę oraz pozwalają na lepsze zarządzanie firmowymi środkami.