SYSTEMY DEDYKOWANE
O FIRMIE
KLIENCI REFERENCJE
KONTAKT

Rozwiązania w chmurze

Wersja abonamentowa w postaci usługi dla dowolnej liczy użytkowników!

NOWOŚĆ - Rezerwacje

Wygodna rezerwacja zasobów używanych w Twojej firmie!

Kompleksowe rozwiązanie HR

W naszych rozwiązaniach zawarte są moduły dodatkowe: Pracownicy i Intranet.

Najlepsze e-Urlopy na rynku!

Pierwsze w Polsce profesjonalne rozwiązanie rozwijane od ponad 14 lat

Czas pracy

Kompleksowe planowanie, zarządzanie, ewidencja i kontrola czasu pracy.

14 lat na rynku IT

Od 14 lat oferujemy i prowadzimy wdrożenia naszych rozwiązań IT.


System publikacji dokumentów
Opis rozwiązania

System publikacji dokumentów stanowi rozszerzenie Intranetowej biblioteki. Daje on możliwość publikowania dokumentów po uprzednim zatwierdzeniu ich przez zwierzchników.

Pozwala również na weryfikację czy każdy z pracowników, do których skierowany był dokument, zapoznał się z nim. System przechowuje wszystkie wersje poszczególnych dokumentów i umożliwia ich przeglądanie.


JUŻ DZIŚ UMÓW SIĘ NA PREZENTACJĘ ROZWIĄZANIA


Funkcjonalność:
  • publikacje dokumentów z potwierdzeniem zapoznania się lub bez,
  • przechowywanie wszystkich wersji dokumentów,
  • zatwierdzanie dokumentów przez przełożonych,
  • przechowywanie plików różnego formatu,
  • tworzenie intranetowych portali WWW przy użyciu edytora graficznego,
  • zaawansowany system uprawnień do zawartości biblioteki.


Zakładka Dokumenty pozwala na dostęp do struktury katalogów w której znajdują się dokumenty umieszczone w bibliotece. Zarówno widoczna dla użytkownika struktura katalogów, jak i dostępne dla niego pliki bazują na rozbudowanym systemie uprawnień.



Rodzaje katalogów dostępnych w module Biblioteka:
- uprawnienia nadawane na poziomie katalogów,
- uprawnienia nadawane na poziomie plików,
- uprawnienia mieszane (nadawane na poziomie katalogów i plików),
- katalog portalu intranetowego.



Więcej informacji o tym produkcie znajdziesz na kolejnych stronach

  >